top of page
  • Foto van schrijverLisanne

bruiloft in rijnsburg en katwijk - gerald & rianda

Het was aan het begin van een prachtige zomerse dag in mei, dat ik het huis van de bruidegom niet kon vinden. Ik belde aan bij de verkeerde mensen, die verward opkeken toen ik vroeg hoe het was binnen... Gelukkig was het snel opgelost en zo mocht ik getuige zijn van een stel dat elkaar een leven lang, liefde en trouw beloofde, een zegen vroeg over hun huwelijk en genoot met hun gasten. Kijk zelf maar!




Na de ontmoeting, gingen we foto's maken in, hoe kan het ook anders, de duinen!







Ondertussen wachten de gasten met smart op het bruidspaar...



Na een heerlijke lunch is het dan tijd voor het moment waar het eigenlijk om draait deze dag: elkaar liefde en trouw beloven.










Na de kerk is het tijd voor de kinderreceptie. Kan niet anders met een meester én juf... Als docent vond ik het genieten. Heerlijk al die blije en enthousiaste kinderkoppies!







Op het strand ging deze dag nog even door, gevierd met familie en vrienden. Voor mij eindigde hier de dag en dus ook de blogpost! Gerald en Rianda, bedankt dat ik op deze manier op jullie bruiloft aanwezig mocht zijn! En Emma, voor de gelegenheid die je gaf om met je mee te gaan!




bottom of page